Bas Förbund logo

Bli medlem?

Är du intresserad av att bli medlem i vår båtklubb?

Det tycker vi är mycket trevligt! Här på vår hemsida ska det gå att hitta all viktig information om vår klubb, så titta gärna runt lite. Har du frågor som du saknar svar på, tveka inte att kontakta någon av oss i styrelsen. Se under fliken ”Klubben / Styrelsen m fl”. Att skicka in en medlemsansökan är inte bindande för vare sig för dig eller oss, utan en startpunkt till kontakt. Efter din ansökan kommer du att bli kontaktad av vår medlemsansvarig och i dialog med honom kommer ni att se i vad mån dina önskningar kan passa ihop med det vi kan erbjuda.

Förutom att vår klubb har stadgar och andra styrdokument som du behöver känna till och godta, finns det också mer praktiska frågor som behöver lösas, som till exempel tillgången på båtplatser. Vanligtvis finns det ofta bryggplatser för mindre båtar, men det är något mer begränsat när det gäller lite större båtar.

Skicka in en medlemsansökan så försöker vi hitta en lösning! Gå direkt till medlemsansökan här!

Vänliga hälsningar

Styrelsen